Vattkoppor?

Upptäckte små utslag på Noah i morse.  Ungen var prickig på benen och rumpan. Misstänkt likt vattkopppor tyckte jag. Det blev ingen öppnis idag heller. Stan kändes heller inte ok att gå på med en eventuellt mycket smittsam unge. Däremot en eftermiddagsfika hos Tove, mycket trevligt:)

Noah har iaf varit oförskämt pigg och feberfri hela dagen. Dessutom tyckte jag att de där prickarna såg bättre ut nu på kvällen. Men men, vi får väl se hur det utvecklar sig. I värsta fall får han vara hemma och missar dagisfotograferingen nästa vecka:(

Grannarna har fest. Brukar inte tycka att det är störande men idag är jag sur.Tycker inte att den höga musiken är särskilt störnade(jo kanske tre på natten men nu är ju klockan bara barnet). Däremot är det väldigt lyhört i trapphuset och det låter nåt förfärligt när folk smäller i dörrar, springer upp och ned och står och brölar. Ungarna var ju inte driekt lättlagda idag så jag vill gärna att de får sova.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0