Lokalvård

Vet ni? Idag har jag städat! Naturligtvis har Noah hunnit rota till det igen, men en kort stund bodde vi på 63 välstädade kvadrat:) Det är tur att vi inte är astmatiker för på sina ställen var det vansinnigt dammigt. Dammråttorna under sängen  höll på att vakna till liv tror jag. Bättring!

Sen är det ju så med mig att jag kan ha jättemycket energi för att nästa sekund bli som en urvriden trasa. Ungefär så kändes det idag. När lägenheten var färdigstädad var jag också helt färdig. Stressad för ingenting och allmänt off.

Efter en cykeltur til kvarnen mådde jag mycket bättre och nu sitter jag framför Idol med chips, guacamole och ett glas vin. Som en fredag ska vara


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0