Första maj

Stora bustrollet har precis somnat men lillan är vaken och håller mig sällskap. Hon ligger i babysittern hett lugn och bara tittar sig omkring. Ser så klok ut fast hon bara är fem dagar gammal.



Tog en eftermiddagspromenix runt studentkvarteren där jag bor. Massor med folk som låg och solade på gräsmattorna och utanför mig har det suttit sex-sju grillsällskap. En härlig dag helt enkelt:) Hade gärna spenderat mer tid utomhus, men jag orkar helt enkelt inte. Jag har ONT! Det är ju helt otroligt att kroppen fixar graviditet och förlossning men helt utan ett visst obehag är det ju inte...

Grattis till farmor som fyller år idag!:)



Charmören




höhö:P

Kommentarer
Postat av: Michael

Sötaste killen :) hahahahaha.. vilken charmknutte :p

och alice är ju sååå bedårande :)

2009-05-02 @ 19:22:35
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0