Upside down, inside out, round and round

Dagen har varit upp och ned. Har njutit av att få vara tillsammans med mina underbara ungar men får då och då nåt hopplöst infall och bara gråter. Det är så mycket känslor och jag hatar mig själv för det. För att det är så dumt. Att jag skulle bli en sån som  desperat klamrar sig fast. Det trodde jag inte.

Ikväll har vi haft tårtkalas och firat Hanin. Himla mysigt, även om jag inte var helt på topp. Det blir ett avbrott i ältandet, och det behöver jag.

Bjussar på lite bilder på barna: God natt på er!



Mellisdags! Noah gillar skogsbärsyoghurt:)




Charmtrollet:D



Vackra, fina




Smiter ut på balkongen

Kommentarer
Postat av: Michael

Vackra barnen :) kram på dem

2009-05-17 @ 20:27:37
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0