God morgon!

Mornarna är, om möjligt, ännu mer kaotiska nu. Mest för att jag inte orkar ställa klockan och gå upp för att hinna i tid till dagis(jag menar, i den takt som allt går nu skulle det betyda godmorgon vid 4-5). Idag hade Noah ett ruskigt morgonhumör. Det gapades och skreks och allt var fruktansvärt orättvist. Har man tur sover Alice medan mamma serverar frukost till storebror, annars får man amma på stående fot och försöka fixa gröten i mikron samtidigt.

Självklart lyckas båda ungarna bajsa ner sig samtidigt och att hitta en ren klädtrasa till lillan är stört omöjligt eftersom Noah har roat sig med att plocka ut varenda bebisplagg ur garderoben och gömt undan dem(han är mycket duktig på att gömma saker, unge herr Östlund).

Idag sprang jag iväg hungrig, osminkad och rufsig i håret till dagis. Ingen vacker syn direkt. Tur att man inte är lika fåfäng som en viss person jag känner som tyckte det var pinsamt att traska runt kvarteret i gympaskor^^. Jag var nämligen inne på affären också. Sug på den ni!

Nu ska jag kasta i mig lite frukost, ta en dusch och göra iordning mig så att jag ser presentabel ut när Alice och jag ska premiära på BVC. Håller tummarna för att min lilla knubbis gör bra ifrån sig;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0