Alice och Nelson

Ordningen är återställd och lillskruttan är på gott humör igen. Efter ett par dagars konstant bärande funkar babysittern och sängen både att sova och filosofera i. Tror att magen är snällare mot henne nu, skönt för Alice och bra för mig som får händerna fria. Får helt enkelt ta det lite lugnt med mjölkprodukterna ett tag.



Alice myser på sin fina Nelson Mandela-filt:)


Sömnen gjorde gott kan jag säga och idag har jag t.o.m. haft energi till att plocka och fixa lite hemma. Mailade läraren i skadeståndsrätt och fick veta att det blir ett uppsamlingsheat för föredragningsuppgifterna. Står i valet och kvalet om jag ska försöka fixa ihop nåt och göra skiten imorgon eller om jag ska satsa på att göra den ordentligt senare istället. Jag vill ju så gärna få det gjort men det känns ju dumr att stressa i onödan. Ska sätta mig i soffan och se om jag inspireras något av polska powerballader och lettisk icke-musik.  Och satan i gatan vad den där norrbaggen var charmig:) Operadivan får ursäkta...

Köpte en påse chips. De var inte alls så goda som jag mindes dem. Hade hellre haft lite mer mörk choklad... Felsatsning!

Kommentarer
Postat av: Michael

ÅÅ.. Hon är så vacker lilla tjejen :)

Va bra då att hon är bättre. Kan va lök, mjölkprodukter, vadsomhelst typ :s

2009-05-14 @ 23:46:31
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0