Mörbultad

Puh, vilken pärs! Fyra timmar arbetsrätt är ingenting för veklingar minsann. Morfar har barnvaktat Noah, som mirakulöst tillfriskande i samma stund som mamma klev utanför dörren. Hmmmpf...

Föreläsningen var bra, möjligen något förvirrande. Särskilt när det bläddrades fram och tillbaks i Power Point-presentationen i tid och otid. Inte kul!

Ungefär halvvägs in i föreläsningen blev jag om möjligt ännu mer ofokuserad. Huvudvärk och snurr i bollen. Fast det värsta var ju nojan som detta medförde. Det är nämligen ett tidigt symptom på havandeskapsförgiftning. Naturligtvis kan det ha berott på en mängd saker. Trötthet, för lite mat och vätska, dålig luft, en allmänt oskarp projektorbild... Men jag kan liksom inte låta bli att tänka. För visst var det väl så att det började med att jag hade svårt att orka följa med på en skärm vid föreläsningarna. Illamående och yr i huvudet. Var tvungen att kolla mig i spegeln när jag kom hem. Nog fan ser jag lite svullen ut. Inte överdrivet mycket, men ändå...

Imorgon är det jag som fixar en ny till på MVC så jag får kolla det där satans blodtrycket. Just to be sure. Är det nåt sånt jäkla skit på gång är det ju bara att vinka good bye till att fixa hemtentan. Inte en chans att jag fixar det. Läsa ett par hundra sidor kurslitteratur och rättsfall och sitta ett dygn framför en dator. Jo tjena.

Har lämnat nycklarna till gamla lägenheten idag. Så otroligt jävla skönt! En sak mindre att bekymra sig om:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att det ordnade sig med barnvakt åt lillgrabben :) Och jag tycker du gör alldeles rätt i att kolla blodtryck och grejer på MVC, så du slipper oroa dig. Jag tror inte att det är något allvarligt, men för säkerhets skull liksom :)

2009-03-31 @ 22:10:14
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0