Skräddarsytt

Nu blir det tomt här hemma. Ingen Noah förrens på fredag. Saknar trollet förståss men behöver verkligen det här.

Har varit hos studievägledaren idag. Hon tyckte jag skulle satsa på att göra tentan i augusti, det är helt enkelt inte realistiskt att jag ska orka göra den på ordinarie tillfälle den 3 juni. Förhoppningsvis kan vi få till nån slags speciallösning med obligatoriet, om kursföreståndaren är med på noterna. I värsta fall får jag helt enkelt gå på de seminarier som jag kan gå på och hoppas på att jag inte missar för många, i bästa fall kan jag göra den mesta av skadeståndsrätten hemifrån i sommar - i lugn och ro.

Har suttit på JB och läst Hjalmar Karlgrens Avtalsrättsliga spörsmål från 1940. Vilket sömnpiller. Förstod inte hälften.

Kommentarer
Postat av: michael

DET är goda nyheter. Toppen!

Då kan du tänka på tenta efter förlossningen.

2009-03-17 @ 13:41:43
Postat av: Anonym

Vad skönt att det kan ordna sig för dig:)

Hur har "ni" haft det?

2009-03-17 @ 22:49:47
URL: http://dorisnova.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0