Trötter

Har hämtat Noah, en dag tidigare än planerat. M behöver vila upp sig inför sina nattpass. Iofs sant. På vägen hem från dagis undrar jag varför jag gick med på detta. Ungen var nämligen vansinnig. Är ju fortfarande inte mig själv och blev naturligtvis superstressad. Kortslutning i huvudet och magen i uppror. Väl hemma och när jag fått av trilskande unge vintermunderingen satte vi oss i soffan, då kurade han ihop sig i min famn och somnade(!). Bara sådär.

Det mesta har en enkel förklaring. Noah var trött. Har säkert inte sovit bra på dagis, lite knepigt att de inte sa nåt när jag hämtade isf. Har sovit en stund jag med. Har ont, ont i magen. Tror att det är bebisens huvud som spökar. Nu ska jag värma på lite av gårdagens smaskiga middag. Älskar när jag kan äta god mat utan att behöva laga den! 

Kommentarer
Postat av: mandel

Huff! Jag saknar INTE att vara gravid! Särskillt inte sådär i slutet fast ändå inte. Ja, du fattar...

2009-03-19 @ 20:38:28
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0