Dubbelt upp?

Det är en väldig skillnad på att vara trött men lugn inombords jämfört med att vara helt på bristningsgränsen. Nu hoppas jag bara på lite energi så jag slipper sitta och halvsova på biblioteket.

Noah har varit ledsen ikväll. Middagsluren blev det nästan ingenting av och han var helt förtvivlad både innan och efter. Vet inte om det bara avr trötthet eller om det är tänderna som spökar. Det slog mig att det kommer att bli lite knepigt när man har två ungar och de blir ledsna samtidigt. Hur gör man då? Jag kan ju inte kånka runt på båda samtidigt. Amma den lilla och muta Noah med välling kanske?

Tycker att det är ganska otroligt att det går en beckfilm som jag är nästan säker på att jag aldrig har sett.

Kommentarer
Postat av: mandel

Själv brukar jag sitta på golvet och gråta tillsammans med barnen. Eller så går jag in på toan och skriker högt! Tur är att det sällan varar speciellt länge när båda är ledsna.

2009-03-23 @ 09:41:48
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0