En trött, trött måndag

Är hemma med Noah. Febern går ned men trollet är hängigt, gnälligt och äter ingenting. Lite saft går ned, that's it. Mår inget vidare jag heller. Känns som om jag har helt slut på energi, vill bara gå och lägga mig. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller om det är stress och ångest över allt runtomkring. Ekonomin, skolan... Det är liksom för mycket.

Har iaf ringt försäkringskassan. Det ska tas ett beslut om bostadsbidraget den här veckan. Som det är nu går det inte att leva ett normalt liv. Har mer eller mindre panik hela tiden.

Har skickat ett mail till studievägledaren också, för att reda ut hur det funkar med dispens, omtentor, studieuppehåll osv. Vill verkligen genomföra terminen men just nu känns det inte som att det kommer funka. Fixar det nätt och jämt som det är nu, med en unge. Addera en liten bebis till det och ekvationen går inte ihop. Ska höra mig för om man kan göra klart delar av kursen, typ förmögenhetsrätten och arbetsrätten och spara skadeståndsrätten(och läsa in den hemma i snigelfart och tenta den i höst eller nästa år), men det innebär väl en massa krångel förståss.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0