Trollet i sjuksängen

Ja, dessa dagisbaciller. Det var alltså dags igen. Trollet höll sig på gott humör fram till middagen. Magont först, sen somnade han i min famn, den lilla skrutten. Han kändes lite varm om pannan, men ville inte väcka för att ta temp. Har precis stoppat om honom i hans säng. Han protesterade inte om man säger så.

När jag satt i soffan med sovande ettåring famnen och sparkande bebis i magen kände jag plötsligt en sån oerhörd kärlek till småtrollen. Mina älskade ungar. 

Hann iaf leka frisör innan Noah kastade in handduken. Jag älskar de där små bebisfjunen men nu hade det hunnit bli lite väl långt vid öronen och i nacken. Mutade honom med ett äpple och putsade lite med en sax. Shear Genious nästa!

Kommentarer
Postat av: michael

pappas lille lund.. hoppas han kryar på sig

2009-03-07 @ 20:41:19
Postat av: Hanna

Vilken underbar kärlek du måste ha känt, helt obeskrivlig :)

2009-03-07 @ 21:06:36
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0