Survivor

Har tagit mig levande genom dagen, det kändes inte helt självklart faktiskt. Två minuter innan avfärd till dagis hittar Noah en mycket intressant flaska i badrummet och häller balsam över hela sig. Har man inte konstant koll så... Inget annat att göra än att börja om från början. Tvätta av, byta om. Och sen ta sig ner för trappan med bebis, dagisväska och svintung ryggsäck. Packa ner allt i vagnen och så ut i snön. Den var OK när den först gjorde entré i november. Men nu är jag trött(big understatement).

Kände mig inte helt mentalt närvarande vid seminariet. Brydde mig inte särskilt mycket om varaktiga avtal. Tyckte mest det kändes meningslöst. Men sådana dagar ska man väl också ha antar jag. Carl-Martin utlovade i alla fall en riktig  utmaning till på torsdag. Nästa seminarie är det krångligaste, sa han och såg sådär vansinnigt nöjd ut som bara en riktigt nördig jurist kan göra.

Och nog fan får jag ge snubben rätt. Huvudet var inte med mig efter lunch heller och jag var på vippen att somna på JB med näsan i Frasses. Det vore en syn det, en snarkade Erika i Ekelöfsalen. Iofs tror jag att det nog funkar att ta en tupplur på JB, fast kanske inte precis vid lagbokshyllan utan snarare i ett undangömt hörn i Öppna källaren bakom några gamla dammiga SOU:er. Det kanske man skulle testa nån dag.

Hell hour frestar ju på tålamodet i vanlig ordning. Trollet tröttnar på att vara charmig såfort vi kommer innanför dörren. Efter maten blir det bättre. I badet är han supermysig. Sen kramas vi lite i sängen och plötsligt glömmer man allt annat. Det är lite märkligt.

Har köpt en blomma till mig själv. Kände att jag var värd det.

Kommentarer
Postat av: michael

Bara jag får hem den satans sängen så ska ja ha Herr Lund sedan. Så du kan vila upp dig.

2009-03-04 @ 16:37:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0