nånting fattas

Idag har vi lagt sista seminariet i förmögenhetsrätt bakom oss. Kommer inte sakna obehörig vinst och condictio indebiti det minsta! Nästa vecka väntar arbetsrätt, ny basgrupp och ny lärare (och ny, dyr kurslitteratur förståss). nånting

PM-skrivandet år framåt, sakta men säkert. Tror faktiskt att jag har ganska goda chanser att bli färdig imorgon vilket vore toppen. Behöver en helg helt utan plugg. Det är svårt att slappna av när man ständigt tänker PM.

Försökte ta kort på magen förut, men det var ju inte det lättaste. Känns konstigt att gå igenom allt det här själv. Det är ju så det blir. Ingen som tar kort på magen, ingen att dela alla sparkar och rumlingar i magen med, ingen som följer med och lyssnar på hjärtljud. Ingen att prata namn eller köpa bebissaker med. Jag saknar det. Saknar någon att dela allt det fina med. Det känns konstigt att det om drygt en månad finns en ny liten människa på jorden som jag och M ska ha hand om. Tillsammans men ändå inte. Har svårt att se att det ska bli på samma sätt som med Noah. Inte samma gemenskap på nåt vis. Mer var och en för sig. Känns lite sorgligt.



Trött trollunge efter en kväll hos pappa

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns säkert självutlösare på sin kamera =) De har alla nya kameror nu för tiden typ ju... Då ställer du den bara på ett bort o går längre bort o ställer dig o drar upp tröjan så ska du se att du har ett fint magkort =)





Jag har inte heller ngn som tar kort på min mage eller köper bebiskläder med mig eller pratar namn.Eller känner sparkar =( Fast min kille finns ju här men han bryr sig inte speciellt. =S



Vi har ju våra underbara barn du och jag som vi kan få all kärlek av =) Å tur är väl det!



Fixa magbilder nu, är spänd =)

2009-03-27 @ 09:38:47
URL: http://unforgettable.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0