Comfort

Advokater, apelsiner och en bit överbliven kladdkaka. En tröst, om än en klen sådan.

Det snöar. Igen. Jag tycker det är så jävla jobbigt, är så rädd för att ramla på isen. Känner mig ju inte direkt smidig. Nu är det faktiskt mars. Vasaloppet är avklarat. Vår, tack!

Ska lägga mig och hoppas på att det känns lite bättre imorgon. Innan jag fastnar framför Californication och Hank Moody. Han är typ världens sorgligaste och lyckas vara cool ändå. Svåra män blir sexiga, svåra kvinnor hysteriska. I alla fall i våra huvuden. Det är den där fucking omvårdnadsinstinkten som ställer till det. Tänk om man hade blivit född till man istället. Jag skulle äga världen.

Kommentarer
Postat av: michael

Hank är king :)

men det är ju du med ;)

2009-03-03 @ 09:42:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0