på en öde ö...

Nu funkar internetuppkopplingen efter att ha legat nere ett dygn. TV:n är fortsatt död. Igår gick strömmen i hela Uppsala. Var nere på stan och det blev helt svart och tyst i hela butiken och alla affärer på gågatan evakuerades. Det var en kuslig känsla, min första tanke var att Forsmark smällt... och jag hann så smått planera min och barnens flykt undan det radioaktiva nedfallet;) När vi kom hem var strömmen tillbaka, annars hade det blivit rena rama artonhundratalet. Fick dock klara mig utan facebook och bloggar och tv-skval - vilket ensamt liv man lever när det är det enda sällskapet man har om kvällarna. Nåja telefonen funkade ju och när båda kidsen sov pluggade jag lite skadeståndsrätt så det gick väl aldrig nån nöd på mig.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0