Late night with Alice

Har precis gungat Alicegumman till söms och stoppat ner henne i sängen. Ikväll har det blivit mycket massage av lilla magen, för stumpan har så ont. Om hon inte vaknar av knip så kan hon nog sova ett tag, för mat har hon fått i massor iaf:)



Fina skruttan:)

Midsommar var trevlig även om jag var tröttare än tröttast. Blomster fick jag med men blev inte nåt klokare på vem jag ska gifta mig med för jag drömde fasligt massa konstiga drömmar. Bland annat en om det stora diskberget efter kalaset och en jakt på diskmedel som inte gick att finna någonstans.

Imorgon är det slut på Noahveckan. Trots att M har varit här och assisterat i stort sett varje dag tycker jag att det har gått sådär. Är trött och jättedeppig, har inget tålamod att tala om och det mesta känns rätt ruttet. Till veckan är det bara jag och Alice men jag ska nog få lite hjälp hemifrån ändå, för att orka alla sessans skrikkvällar och böknätter.

Ja, för inte ens ett blogginlägg hinner man skriva innan det är dags igen. Får nog sätta på lite mer tevatten i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thea

Sv : Ja överlåt det till han , Kanske blir rena rama pannkakskungen när han blir stor ;)

2009-06-21 @ 00:26:54
URL: http://zandrax.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0