Helvete

Försöker plugga men det går åt skogen, för att utrycka det milt. Känner mig råstressad(tenta om tre veckor) och har massiva koncentrationssvårigheter. Det känns lite som att det glider mig ur händerna. Jag har förstått men ändå inte. Det värsta är att jag inte klarar av att formulera mig. Det står liksom still i huvudet(en av anledningarna till att de blivit sparsamt med blogginlägg den senaste tiden, vet helt enkelt inte vad eller hur  jag ska skriva). Jag fattar inte hur det här ska gå. Om jag inte ens klarar av att få ihop en mening, hur ska jag då kunna skriva salstenta i fem timmar?

Jag vill inte ha ångest över den här jävla skiten i ett helt år till, jag vill verkligen inte det. Det känns på nåt vis som att hela den här terminen varit förgäves i så fall.

Inte blir det bättre av att Noah inte vill sova utan springer fram och tillbaka mellan sitt rum och soffan.  Läggningen som aldrig varit ett problem har helt plötsligt blivit ett helvete.

Det går fan inget vidare just nu

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0