Gravhögar och sockerchock

Idag gjorde vi en liten utflykt till Gamla Uppsala, som jag verkligen rekommenderar att ni besöker om ni är i närheten av Uppsala. Det är fantastiskt mysigt och man riktigt känner historiens vingslag.




Vi tog en fika på Odinsborg och hade egentligen tänkt släppa Noah lös, se oss lite omkring och kanske hitta lite djur att klappa. De planerna gick om intet när kolsvarta moln tornade upp sig på himlen och det mullrade oroväckande i kanterna. Det blev bussen hemåt tidigare än väntat:P



Fikan var trevlig, men fick en lite halvtråkiga bieffekter. Har under veckan dragit ned ordentligt på kolhydraterna, vilket var hemkt jobbigt första dagarna men nu har jag liksom vant mig av. En bit morotskaka kändes som världens sockerbomb och huvudvärken kom som ett brev på posten. Sätter jag mig och frossar godis denna lördagkväll blir jag väl sängliggande resten av helgen;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0