Zähne

Har spenderat fredagen hemmavid, det är skönt det också tycker jag. Man måste inte ut och fara, bara för farandets skull;)

Idag har jag varit hos psykologen, fyllt i ett formulär, konstaterat att jag nog är deprimerad(no shit) och blivit remitterad till husläkaren för ev medicinering. Vet inte riktigt hur det känns. Gillar inte tanken, men vet nog innerst inne att det är det jag behöver för att få känslolivet under kontroll igen. Jag bad också om ett intyg så att jag kan ansöka om att få ökad vistelsetid för Noah på dagis. Just nu känns det inte hållbart med 15-timmarsvecka.

När Noah får bestämma går vägen till tvättstugan via lekparken. Han fick gunga och åka lite rutschkana inna jag fick bära iväg en besviken son. Imorgon ska vi stanna längre, lovade jag mig själv då.




Alice börjar förresten få tänder. Det har tittat fram en varsin i både under- och överkäken. Jag är inte så förvånad för tjejen har dreglat sig dyngsur och gnagt som en galning på allt hon kommit över. Vi får hoppas att hon inte tänker börja bitas;)

Fredagkväll = mys. Så det så



Kommentarer
Postat av: mandel

Hoppas du får den hjälp du så väl behöver. Medicinering kändes hemskt läskigt för mig då jag fick det, men de har verkligen gjort det de skulle. De tar inte bort problemen, men de tar udden av dem som min mormor så klokt sa. Lycka till, du är värd det bästa :)

2009-08-15 @ 20:46:36
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0