Tentajäveln

 Har gjort tentan idag. Gimogatan 4 = ångest. Det gick nog inget vidare tror jag. Hade jag inte varit så inihelvete trött på förmögenhetsrätt hade jag blankat skiten. Nu svarade jag åtminstone på alla frågor så det kan ju gå lite hursomhelst.

Naturligvis var det ju en fråga om entreprenad, och det helvete till standardavtal som kallas AB04. Lite utomobligatoriskt skadestånd förståss, en smula condictio indebiti och en omgång med MBL och LAS.

Men vad fan. Det gäller att ha perspektiv på saker och ting. Det kan ha gått bra. Och har det inte det är det inte hela världen.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det gick nog bra!

2009-08-12 @ 17:51:18
Postat av: mandel

Du har gjort det, hur det än gick är det nu du kan andas ut :) Kram på sig!

2009-08-12 @ 18:19:56
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Hanna

Jag tror säkert att det gick bra, jag håller tummarna för dig :)

2009-08-13 @ 23:41:05
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0