April, april

Nej, idag har jag inte blivit lurad - vad jag vet. Men jag måste faktiskt säga att UNT hade årets roligaste aprilskämt. Det fnissades en hel del vid frukostbordet kan jag säga. Mest åt de båda lokalpolitikernas lobbykampanj och det faktum att de fixat blivande prinsen som personlig tränare.

Idag var Noah tillräckligt pigg för att gå till dagis. Efter att ha lämnat skrutten hos damerna tog jag en promenad i vårsolen och en kaffepaus vid Fyrisån. Härligt!



Hade skrivit ut åhörarkopior för att slippa sitta och titta på skärmen under föreläsningen. Det hjälpte en smula, men idag tyckte jag det var jobbigt från början till slut. Mkt intressant om diskriminering, stridsåtgärder och EG-rätt men jag oroade ju mig förståss. Innan jag hämtade Noah hoppade jag in på MVC för att fixa ny tid. Fick göra en snabbkoll direkt. BT låg på 125 genom sjuttionånting. Ingen fara egentligen, men lite högre än vad jag brukar ha. Nu blir det lite tätare kontroller och att hoppas på det bästa.

nygamla hårfärgen



Hyresvärden har förresten gett mig både nytt namn och kön. I min lägenhet bor det tydligen nån Erik Svensson. Jag tyckte väl att det var nåtsom kändes lite konstigt;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0