Fina unge!

Fina, underbara Noah. Innan han gosade ner sig i huvudkudden och somnade satte han sig upp och gav mamma en riktig godnattkram. Är så lycklig att jag har honom. En helt vanlig skärtorsdag kan bli helt fantastisk även fast man inte gör något speciellt. Barn ger så mycket spontan glädje och kärlek:) Jag tror att i vuxna har en del att lära där:P



På väg hem i regnet efter en snabbis på stan där vi hämtade tågbiljetter och köpte ny mössa till plutten

Nja, tyckte att ett gäng B-kändisar som gör bort sig i Japan var ett sådär lyckat koncept. Kanske om Johannes Brost lackar ur ordentligt på Anna Book och Gynning plötsligt tapar rösten? Och stackars Tore är ju mer socialt handikappad än vad jag är. Och det är en riktig bedrift vill jag lova...

Adam och Eva var riktigt bra terapi i min separationsdepp. Hade glömt att den var rolig. Eller kanske var det mest nån slags tragikomisk igenkänningsfaktor?

Kommentarer
Postat av: Michael

i did it again :) den där jackan är ju sååå snygg :)

passar lunden perfekt :)

2009-04-10 @ 10:29:20
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0