Lite bebispyssel:)

Har gjort en liten bebisinventering och försökt sammanställa vad som måste införskaffas innan lillans ankomst. Eftersom det är nummer två har vi redan det mesta, och tur är väl det. Det känns som att den nya familjemedlemmen redan är betydligt mer välekiperad än både mig och Noah. Det var ju en miljard små bodies i den där lådan. Men sådana kan man väl aldrig få för många av, med tanke på små bebisars förmåga att söla ner sig:P Mössor hade jag fem stycken i storlek 50/56, så där går det iaf ingen nöd på pluttan;)


Så många minnen<3
  • Bebisstrumpor - små är om möjligt ännu mer benägna att försvinna än stora
  • Filt - en till vagnen och en till spjälsängen
  • Ett påslakanset till spjälisen, rosa kanske;)
  • Ett BB-ombyte som är bara lillans:)
  • Amningskupor
  • Amnings-BH - finns det någon snygg modell som funkar när man ska springa runt i små linnen och klänningar i sommar?
  • Blöjor - i minimini size

Mer? Det står still i mitt huvud...

Spjälisen har flyttat in i mitt sovrum idag. Måste hitta en annan mjukisdjursförvaring;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad fint =)



Jaa jag är oxå bortskämd med de där :) Sen Rebecca va nyfödd har hon alltid sovit hela nätterna från 8.00 på kvällen tills 11-12 på förmiddagen om man inte väcker henne. =P Nu har hon börjar vakna strax efter nio :) Men för mej gör de ingenting o få en natt bebis, men ja vill absolut inte ha en morgon bebis :D Då hoppas ja på att bytesrätten gäller :P



Ja jisses. Skynda o grejja de där med barnvakt. Ja måste oxå grejja allt de där... Att man alltid ska va ute i sista minuten. ;P

2009-04-16 @ 20:38:50
URL: http://unforgettable.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt utan sovmorgon :D Jag som älskar sovmorgon =)



Haha ja, de lär inte leda ngn stans ändå... :)

2009-04-16 @ 21:24:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0