Tits & ass

Mamma fyllde min frys med massa mat innan hon åkte hem. Tack för det!:D Laga mat har jag absolut inte tid med, knappt så jag hinner äta den. Har iaf fått i mig en halv, kall grandiosa kebab. Min aptit är det lite sisådär med av någon anledning...

Har förresten lyckats klämma ner mig i och få igen(!) ett par vanliga byxor idag. Det var på håret, men ändå:P Jag ser åtminstone inte gravid ut...

Alice sover, men vaknar nog för påfyllning snart. Det vore inte helt fel, för mina bröst är som ett par kokosnötter. Svullna, ömma, gigantiska. Och inte särskilt snygga heller, får lite misslyckat-tuttjobb-vibbar^^


Undrar om jag hinner duscha innan hon vaknar?


Kommentarer
Postat av: Anna

Just de, bröstena ja! Haha, de va länge sedan mina såg ut som Pamela Anderson med barnvagn. Haha Men jag har fär mig att de ser ganska bra ut med dom där kokosnötterna? :P De är nu du ska passa på o gå i bikini genom stan :) Haha...



Har du msn ?

2009-04-30 @ 11:33:06
URL: http://unforgettable.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0