Noahs nya jacka

Det är vår i Uppsala. Glass och grillväder. Noah behöver en jacka, kom jag och M överens om. Eftersom pojkarna redan var på stan fick det bli dagens mission för deras del. Fick först ett mess om att jackan kanske var lite för stor... Sedan kom den här bilden.



Lilla fiskillen hade fått en särk! Men vilken storlek köpte du egentligen, undrade jag? Och det visade sig att han hade följt min instruktioner till punkt och pricka. Stackars krake. Får ta en tur med lillgrabben imorgon och försöka hitta något som han hinner växa i innan skolstarten:P

Kommentarer
Postat av: Michael

hahaha.. DEN bilden känner jag igen ja :p

2009-04-06 @ 16:46:30
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0