Hypokondri?

Minsta tendens till trötthet läggs under lupp just nu. Är huvudvärken värre idag än igår? Varför orkar jag inte ens läsa två sidor i anställningsförhållandet? Flimrar det inte lite väl mycket nu? Är jag bara utsliten eller är det nåt skit på gång?

Var på MVC idag igen. BT ok. Äggvitan +1. Aj aj. Har jag inte varit med om det här förut? Ska lämna ett prov till imorgon bitti. Håller tummar och tår för att det ska gå bra. Börjar misströsta. På vägen hem svullande händerna upp och ser ut som uppblåsta gumminhandskar. Men jag kanske bara inbillar mig?


Noah är hos M i helgen. Tur är väl det


Kommentarer
Postat av: Michael

Vi får hoppas på att det går över .. Men vi ska nog inte utesluta att nedräkningen börjat :p

2009-04-02 @ 17:19:54
URL: http://cementarygates.blogg.se/
Postat av: Anna

Snart är eran prinsessa här :) Skulle något vara tokigt nu med deej så överlever ju iallafall lillan med stor sannolikhet. Hoppas de går bra och att de löser seej för dig nu! Jag håller tummarna för deej! Kram

2009-04-02 @ 19:02:18
URL: http://unforgettable.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0