Hej und hå

Nu pratas det om magen varje dag. Det känns konstigt att säga att det är mindre än tre veckor kvar. Det är ju ingenting. Nada. Känns det spännande? Nja, har ju inte fattat det själv. Ibland kommer jag på vad som är påväg att hända och får lite lätt panik. Föda barn?! Och inte minst, det som kommer sen. En till liten som ska älskas och tas om hand.

Det här med att jag inte riktigt fattar vad som är på gång märks när jag ska göra saker och inte vill erkänna för mig själv att jag faktiskt numera är ganska höggravid(äh vaddå, tänker jag. Den där lilla magen). Och det går ju bra, i fem minuter ungefär. Sen blev städningen plötsligt väääldigt jobbig. Efter en stunds slit har jag iaf fått hyfsad ordning här hemma. Ska slappna av med en trevlig bok i soffan sedan. Vad handlar den om tror ni? Förmögenhetsrätt förståss!;)

Ett litet tips på present till blivande föräldrar: En ordentlig storstädning! Tänk vad skönt att få det skinande rent hemma innan bebis kommer, utan att behöva lyfta ett finger;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0