Tillbaka på inskrivningsvikten!

I morse var jag på inskrivning på MVC. Blodsockret var bra, hB låg på 127 och jag är i övrigt frisk som en nötkärna. Inga konstigheter förutom min havandeskapsförgiftning förra gången det begav sig. Eventuellt blir det lite tätare kollar av blodtryck p.g.a. det och troligen några besök på spec. mödravården. Det skulle i alla fall kännas tryggare för mig.

Väga sig ska man ju göra, dessutom. Det har jag inte gjort sen efterkontrollen tror jag. Och vet ni vad, jag väger precis lika mycket nu som vid förra inskrivningen. Lagom till Noah närmar sig året är allstå graviditetskilona borta :D. Synd att det kommer nya bara! Har dock för mig att jag var bra mycket smalare innan gravditeten. Jag misstänker att det som en gågn i tiden var muskler nu har ersatts av lite hull, och fett väger väl mindre?

Kommentarer
Postat av: mandel

Jag har precis rensat i min garderob och kommit fram till att jag faktiskt haft en period i livet då jag inte var tanttjock. Men men... det var längesen nu :-))

2008-10-08 @ 22:35:54
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0