Skrivkramp

Sitter och försöker skriva inledningen till mitt PM. Jag känner mig nåt så djävulsk hämmad rent kreativt. Kort och koncist, har aldrig existerat i min skribentkarriär. För att citera Idol-Johan - Jag känner mig trött och oinspirerad. Inte bli det bättre av att jag stör mig nåt vansinnigt på mallen vi ska skriva i. Den är marginaljusterad, vilket medför att jag, för att inte en text som dels ser helpuckad ut och dels är omöjlig att läsa, måste sitta och avstava vilket i sin tur medför en uppenbar risk för en massa knasiga avstavningar mitt på en rad. Så himla onödigt! Undrar om man kan fuska till sig en vänterjustering utan att det märks?

Vitryssland verkar vara det enda land som inte ratificerat Europakonventionen(ja i Europa då). Inte särskilt konstigt eftersom den gode Lukasjenka då skulle göra sig själv olaglig



Oj oj oj vad lite text det får plats på en sida. Det blir till att stryka ungefär 98% av inledningen, för nu har jag redan passerat gränsen för PM 2(3-4 sidor). Tycker att de borde gå efter antal ord istället, så blir det hela inte så fasligt beroende av layouten.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0