Just another magic monday

Idag blir det plugg hela dagen. Jag lovar. Jag har t.o.m fixat lunchlåda så att jag kan häcka på JB till skymningen minst. Väskan är packad och snart är det dags att väcka herr Ö (till dennes stora förtret).  Meddelarskydd står på schemat, liksom rättighetsbegränsningar och lite PM-research. Är galet taggad;)

Känns skönt med en ny vecka efter en intehärlig helg. Ibland är det bäst att bara glömma och gå vidare, faktiskt.

Och magen putar. Redan! Jag var ju tamejtusan smal fram tills vecka 20 förra gången. Jag kommer att se ut som en övergödd elefant innan det här är över. Än så länge har inga knäppa sug dykt upp. Snarare tvärt om, det här förbaskade dygnet runt illamåendet gör att middagsplaneringen blir ännu svårare än vanligt. Idag blir det i alla fall tomatsoppa med keso. Enkelt, nyttigt och billigt - kan det bli mer rätt i tider som dessa? Nä jag tror inte det

Kommentarer
Postat av: madelene

Åh! Du är toppen som orkar öht tycker jag :-)

2008-10-20 @ 21:00:48
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0