Glass som medicin

Jag har flyt just nu. PM-genomgången gick jättebra, nu ska jag bara sätta mig och läsa ett antal rättsfallfrån Europadomstolen och EG-domstolen.

Mannen bakom An introduction to the European Convention On Human Rights, Iain Cameron, höll i gårdagens intressanta föreläsning om EKMR. Han lämnade dessutom ut en föreläsningsdisposition till 350 studenter, det var sjysst tycker jag. Inte minst för att jag blev servad med hänvisningar till rättsfall och propositioner som jag kan använda i mitt PM-skrivande. Dessutom är hans brytning rätt charmig.

Herr Ö har gått och blivit sjuk, och killar och förkylningar, ja ni vet hur det blir. Igår var jag iväg till Ica och köpte hulkenglass till sjuklingen, daimglass till mig, en flaska saft, pepparkakor och clementiner. En fin matkasse det.

Nu borde jag egentligen vara påväg till föreläsningen, men eftersom den hålls även klockan tio tyckte jag att herr Ö kunde få sova lite. Lite bus med Noah på morgonen är inte fel det heller, nyss slog ungen av strömmen till datorn, det var lite snopet;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0