basgrupper, bebisar och baciller

Från en ostrukturerad basgrupp till en annan. Fast just nu är det väl lite förvirrat i allmänhet. Tom. Paul(Pål) och Paul(Paul) varkar vara lite ur form för tillfället. Idag har vi i alla fall tagit itu med terminens mest skruvade seminarieuppgift med en rattfull minister, en hetlevrad domare som örfilar en polis och den nyfikna riksdagskvinnan Molander som efter en vansinnigt trevlig kväll vid talmannens groggbänk även hon sätter sig bakom ratten. Det ni!

Svindyra monsterdatorn strular. Jag blir sur. Nu har vi fått koppla upp den gamla bärbara för att jag ska kunna sätta mig och läsa ett antal rättsfall.

Igår var vi på rutin-UL och fick ett BF som man kan lita någorlunda på. Noah får förmodligen en lillasyster i början på maj. Fast jag tänker ha ett pojknamn i beredskap, utifallatt:P

Dagisbacillusker är inte att leka med har vi fått erfara här hemma din senaste veckan. Efter ett litet studiebesök blev både Noah och Herr Ö dunderförkylda. Tycker synd om skruttgubben som vaknar mitt i natten och hostar...

Kommentarer
Postat av: mandelen

Jag gissar att Storskruttgubben tycker synd om sig själv? :-D

2008-11-19 @ 23:33:48
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0