Plikten kallar

Det är lite lätt kaosartat här i Uppland efter de senaste dagarnas snöoväder. Bussar som kör fast, tåg som inte går, skolor som får stänga och träd över elledningar. Och naturligtvis kaos på akuten, såpass att herr Ö fick blixtinkallas. Nu har han slitit hund sedan i morse, med en befarat bruten tå(!), och vet inte riktigt när han får komma hem. Vilken hjälte;)

Jag har haft med mig Noah på seminariet. Det gick helt ok, men det är ju inte helt lätt för en ettåring att sitta tyst och still i två timmar. Kul hade vi också, när vi stötte och blötte 13 § i polislagen mot Rf och Europakonventionen.

Borde sätta mig och skriva lite på mitt PM men fattar inte riktigt hur jag ska orka. Är helt färdig och vill egentligen bara gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: kalle

o m g

2008-11-27 @ 09:14:05
URL: http://karlerik.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0