Underbar förmiddag!

Dagen har börjat alldeles underbart, om man bortser från snön som ligger på backen. Suck! Vill ha vår nu, på stört, genast!

Det finns inget mysigare än att bli väckt av bebisjoller och ett soligt leende är den bästa starten på dagen man kan få. Dessutom är det rätt nyttigt för en morgontröttis som jag att gå upp 8 på morgonen(för lägre än så vill N absolut inte sova!)

image15


Sötisen sover middag nu och jag passar på att ta en liten förmiddagsfika, halvnyttigt bättre än onyttigt.

image14

Lite sol tänkte jag försöka få sen när N har vaknat, men nu blir det till att uppdatera med lite bilder. Kamerakabeln är återfunnen, tjoho! funderar dessutom på att hänga upp lite gardiner, om jag hittar dem vill säga=P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0