Asocialt värre

funderar på om jag ska sätta mig själv med mitt grönsaksdipp i ett hörn någonstans. M är så förbannat tråkig och bara spelar X-box precis hela tiden. N sover, så inte kan man gosa med den lille snutten heller. Han var himla söt ikväll btw. Gnydde lite när jag stoppade om honom i sängen, men sen fick han napp och mjukisdjur och somnade sött. Tröttis den där. Hursomhelst blir jag helt tårögd när jag ser på honom, han är det finaste som finns min lilla N.

Apropå ingenting alls, men finns det inte en väldig massa mode och stilbloggar? Hur har alla råd att shoppa hela tiden? Har alla småtjejer toppjobb eller ett miljonarv de festar på? Eller lönar sig bloggandet så bra att de kan spendera okontrollerat? ALLA modebloggar kan ju inte läsas av 20 000, eller? Själv har man ju inte shoppat till sig själv på flera månader. Inga kläder, inget smink, inga prylar till lägenheten. Har inte råd att fylla på mobilen. Räkningar, räkningar och mat, sedan är pengarna slut. Det är ju jag som borde tjäna storkovan på bloggandet ^^

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0