Hollywoodredaktionen!

Ibland snubblar man över små pärlor. Totala överraskningar som gör livet lite roligare helt enkelt. Som ikväll, när jag i min ensamhet(Herr Ö's semester är slut och jobbar natten) frossade i jordgubbar med Chief Inspector Tom Barnaby som enda sällskap. Mordet var löst, och jag mallade mig lite över att jag överlistat intrigen redan efter en kvart. Såklart att gubben och gumman hade nån stackare fången i källaren(är kanske inte en så främmande teori så här i Fritzltider?) och att det var elaka bullies som fick smaka på sin egen medicin.

Nåväl, nu var det väl inte Morden i Midsommer som var kvällens höjdpunkt. Utan det som kom efter. Hollywoodredaktionen. Ett danskt program, där ett par snubbar vid namn Stahl och Elhøj sniffar rätt på en gammal avdankad stjärna i Hollywood.
Inte helt olikt något som herrarna Hammar&Wikingsson skulle kunna hitta på, och nästan lika roligt. Och Ole, käre farbrorn Ole som så pedagogiskt gav oss icke frälsta lite bakgrundsinformation! Genialt och hur kul som helst!
Ikväll hade turen kommit till den gamla gangstarapparen Ice-T och hans fru (porr)modellen Coco som fick påhälsning i sin takvåning i The Big Apple. De danska pojkarna ställde helt ogenerade frågor om det omaka parets sexliv och vi fick veta att de väntat med att ha sex, eftersom Ice-T fattade att Coco var en riktigt djup tjej. (denna kvinna som har silikontuttar stora som fotbollar, ett arsle bredare än ett dasslock blont hår som skulle göra Linda Rosing avundsjuk och så förståss den sämsta klädsmaken jag någonsin skådat. Nu kommer jag få mothugg från herr Ö, men det bjuder jag på;)!) Nåja, jag kan väl ha fel, men miss Coco verkade ju vara djup som en vattenpöl, ungefär. Hur länge de väntade? En HEL vecka, kan ni tänka. Det var väldigt länge, tyckte Coco, eftersom de faktiskt träffades varje dag.



kalla mig tant, men sådär kommer du aldrig se mig gå klädd på stan!


Vidare tvekade Mr Gangsta inte att skryta om sin utrustning. Den ska tydligen vara något i hästväg. jag ville att hon skulle tycka om mig för min personlighet, förklarar Ice T, hade hon fått se vad jag hade innanför byxorna hade hon varit fast direkt.

Blygsamhet verkar ju inte vara hans starka sida direkt (det kanske indikerar motsatsen?) men några slags kvaliteter måste han ju ha eftersom hans lilla pinuppa till fru tog till en massa knep för att få gubben i säng.
- jag tar strippklubben hem till honom.
Jo, det var väl ungefär nåt sånt vi tänkt oss, skulle jag tro. Det är märkligt(och sorgligt) hur underhållande det kan vara när människor inte tvekar att avsjöja precis allt om sitt privatliv. Stahl och Elhøj sköter det bra och tar det bortom simpel pek- och hånskratthumor tycker jag. I had a good time.



En liten länk för vuxna. tänkte bara tillägga, for the record så att säga, att mina höfter ligger i lä jämfört med den här donnan!


Kommentarer
Postat av: mandel

Det är alltid underhållande med hollywood! Jag lekte mycket med barbie och detta är väl bara en förlängd gren av det :-D Det känns otroligt äkta det där förhållandet... det djupaste på den bruttan torde vara urringningen och jag tror han stoppat plånboken i brallan för att få den att puta... sånt verkar fungera bättre på plast. Kram på dig, och så skönt med en uppdatering :-)

2008-07-09 @ 22:23:41
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: michael

2008-07-10 @ 20:09:25
URL: http://cementarygates.se
Postat av: michael

fina :D

2008-07-10 @ 20:10:17
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0