Gratissajter, Flyga Drake & hemmaspa

Noah somnade som en stock och jag fördriver tiden med att klicka på poänglänkar hos GratisBio . Jag behöver bara 940 poäng till för att få ett presentkort, eller 340 för en biobiljett. Hjälp en fattig genom att registrera er här och passa på att samla på er lite poäng:P

I augusti släpps Flyga Drake på LoveFilm. Den ligger självklart på vår lista och jag hoppas att den dimper ner i vårt brevinkast inom en snar framtid. Dessutom borde alla med minsta intresse för litteratur ge sig på att läsa Khaled Hosseinis roman med samma namn, som filmen bygger på. Det är en vacker och gripande skildring av Afghanistans tragiska historia helt i en klass för sig. Kanske ännu snäppet bättre är uppföljaren Tusen strålande solar, om kvinnornas helvete i krigets Afghanistan(så arg jag var när jag läste den!).  Välj dessa istället för någon dassig deckare i sommar.  Väl investerade lästimmar!

Har dessutom kletat på en ansiktmask med gurka, kaktus, lime, jasmin och nattljus. Just nu ser jag ut som o jag har genomgått en misslyckad plastikoperation. Alternativt sprutat botox i precis hela ansiktet.


Kommentarer
Postat av: mandel

Hjälper jag dig om jag registrerar mig? Ok, in a minute :-)

2008-07-18 @ 21:05:28
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0