Bloggen är igång(till slut)

Så var man äntligen igång med bloggandet. Eller igång och igång, jag har i alla fall lyckats få till en snyggare bakgrundsbild. Men stilmallarna kräver lite lugn och ro för att reda ut röran, en bristvara när tremånadersbebisen N har feber efter vaccinationen igår. Stackars liten, imorgon blir det att uppdatera hushållsapoteket med lite barnalvedon.

Hursomhelst kommer bloggen att bli snyggare med tiden, och också himla intressant vill jag lova. Här ska skrivas om sort och smått: allt från att vara ung mamma till min lilla älskade N, sambo till M och blivande juridikstudent till allt möjligt som har med världen och livet att göra. Jag ska försöka att hålla bloggen uppdaterad så gott det går, har ju som sagt en ganska bestämd liten herre här hemma som kräver en del uppmärksamhet:P

ha det gott!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0