Yupp, they're here

De berömda graviditetssugen alltså. Mitt i illamåendet som haft den dåliga smaken att göra comeback. Hoppas innerligt att det mer har att göra med stress och nervositet inför tentan än graviditeten. Det är inte hälften så jobbigt som innan sjukhusvistelsen, men känns inge vidare att behöva sprinta till toa när man sitter på JB.

Mitt i all hets lyckades jag slinka in i en nyöppnad italiensk delikatessbutik nere på stan(för övrigt en oas. där lyste de galna tanterna med sin frånvaro och det fanns t.o.m manövreringsutrymme för barnvagnen mellan hyllorna) och köpte med mig en burk tapenade. Grymt gott. Ikväll har jag svullat fetaost, tsatsiki och grillad zucchini i soffan.
Julmust är är också vansinnigt gott.. För att inte tala om lussebullar. Och sötlakrits. Sen har jag fått dille på asiatiskt.

Typiskt mig att nattuggla när herr Ö jobbar. Har precis provat lite ögonskuggor från HM. Vääldigt mörka nyanser. Känns som jag har två blåtiror. Bäst jag kommer ihåg att tvätta bort det innan jag trillar i säng så stackars herr Ö inte får slag när han ser mig i morgon bitti;)
Jag fattar inte hur folk lyckas se snygga ut med en massa smink mitt på dan. Eller ja, det är ju inte alla som lyckas men ändå. What's the fucking secret?

Kommentarer
Postat av: michael

ja för när jag är hemma sover du i soffan när klockan slår nio

2008-12-08 @ 14:16:38
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0