The kidnapped baby is back!

Nu är Noah hemma igen efter några dagar i skogen med mig. Herr Ö är något purken efter vår försenade hemkomst och jag går numera under öknamnet kidnapparludde.

Kanonjulklappar har vi i alla fall fått, Noah och jag. En varsin ryggsäck, och en termos till mig för alla långa dagar på JB. Konsertbiljetter, browniesböcker och vantar blev det med(bland annat). Dessutom hade min extremt pyssliga mamma tillverkat ett mycket tjusigt halsband i silver till mig, hur fint som helst:)



Slagsmål om chipsen i stora familjen och en och annan släktfika blev det förståss. Det är nog för att suga musten ur lilla mig. Men trevligt är det. Noah blev dessutom överlycklig när det dök upp ett annat litet barn. Tror han kommer stortrivas på dagis:)

Kommentarer
Postat av: mandel

Vilket fint!

2008-12-28 @ 22:39:05
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: michael

hehe!! men nu är han hemma :p

tror med dagis kommer vara nyttigt o kul för noah

2008-12-28 @ 23:00:55
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0