På andra sidan

Då var det färdigt, äntligen. T1 är officiellt avslutad. Jag har varit fruktansvärt rastlös de senaste dagarna och det var nästan något av en befrielse att få sätta sig i megatentasalen på Gimogatan, packa upp sina saker och vända på det där bladet. Såhär efteråt känns det faktiskt helt ok. Det är ju helt omöjligt att veta hur det gick, men det känns som jag gjorde mitt bästa, det gör det verkligen. De första frågorna, om demonstrationerna i Salem och den italienske politikern SB som mobbats i svenska tidningar var riktigt roliga. Typiskt att det skulle komma en metodfråga på slutet.

Även om jag får sväva i ovisshet om tentaresultatet under några veckor var publiceringen av PM-poängen minst sagt en rejäl boost för självförtroendet. Nog för att jag var nöjd med min analys av relationen mellan EG-domstolen och Europadomstolen, men jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att det skulle räcka så långt.  16 poäng, som den enda av drygt 300 T-ettor som godkänt webbpublisering.  Det blir inte bättre än så. Jag är jävligt stolt över mig själv(och hoppas att jag inte tabbat mig totalt på tentan).

Bestämde mig för att hoppa över den stora tentabalunsen på snerikes ikväll. Jag är helt utpumpad psykiskt och fysiskt. Dessutom känns det som om alldeles för många sorger kommer dränkas i alldeles för mycket sprit ikväll. med bebismage passar det sig bättre att fira jullovet med lösgodis och must;) 

Kommentarer
Postat av: Dad (a.k.a. gp)

Tjo flöjt!

2008-12-18 @ 00:06:47
Postat av: Svärmor

Jag är mycket imponerad Lycka till vidare :)

2008-12-18 @ 12:58:41
Postat av: michael

Ruskigt bra :) stolt

2008-12-18 @ 13:10:31
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0