Julpaniken

OMG. Det är något med julhandel och rea som gör att folk blir som tokiga. Än värre blir det när dessa satyg sammanfaller(för ja, här reas redan pyntet, och en jäkla massa annat, ut). Dum som man är trodde man ju inte att det skulle vara full kalabalik flera veckor innan jul. Helt fel. Ska man slippa vansinnet får man börja i oktober. Timmar på stan och inte en enda julklapp. ALLT ska införskaffas på nätet i år. PUNKT.

Känner för att skriva ett arg brev till kommunen. Jag drattade nämligen på ändan när det var snö- och iskaos och idioterna struntat i att sanda. Jag är fortfarande stel som en kärring, mer än en vecka efter den lilla olyckan. Det värker i min stackars svanskota så fort jag ska böja eller resa mig. Och lyfta Noah ska vi inte tala om. Hade nästan varit värt att bryta ett ben eller två för att få nöjet att stämma de jävlarna.

TV4 kan uppenbarligen inte hålla isär EU och Europarådet. De har ju överhuvudtaget inget med varandra att göra. Hoppas för allt i världen att det var nån stackars praktikant som stod för den blundern

Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj! Tyck till om förra årets Idolvinnare Marie Picasso i min blogg.



http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-12-06 @ 22:56:08
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0