Datavirus?

Näää. Detta kan inte vara sant. Trots en massiv arsenal av virusprogram verkar det som om datorns sista försvar har fallit. Startsidan på Internet Explorer är numera nån helmysko sida som länkar till en massa porr och formel1sidor. Det var ju förbannat trist. Får nästan höra av mig till familjens dataexpert och höra mig för hur man går tillväga nu. man vill ju inte bli kapad av nån nätbedragare, även om det knappast är mödan värt att kapa mig.

Jag kan fortfarande inte kommentera hos Blondinbella, och det gör mig arg! Jag har ju så mycket att säga! Inte kan det väl vara så att min enda lyckade kommentar lyckades förtörna henne såpass att mitt IP-nummer är spärrat eller nån annan skit. Jag skrev ju snällt! Det är ju himla störade att klcika på kommentera inlägget och bara skeppas upp till hennes annonser i högerhörnet. Typiskt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0