Calle in my heart!

När Blondinbella vs. Kenzafighten rasade som värst läste jag i Metro att de båda fjortisbloggarna lästes av fler än självaste utrikesministern. Det är inte särskilt svårt att förstå varför. Unga, som jag misstänker dominerar bland bloggläsarna, är inte intresserade av utrikespolitik. Trots att de borde vara det.

Hursomhelst så tycker jag att Carl Bildts blogg förtjänar fler läsare. Inte nog med att den är ruggigt intressant, snacka om vilken unik inblick man får i aktuella världshändelser, den är stundom mycket rolig med. Läs bara det här. Kanske är det ett bevis på min torra humor, men jag tycker att formuleringar som denna, angående Georgiens huvudstad Tiblisi, är mycket roande.

"Först en snabbtitt på det nya presidentkansliet som håller på att byggas. Faktiskt lite av nordisk stil över inredningen.
Och sedan av till en av de lika otaliga som charmiga restaurangerna i denna intressanta stad. Den georgiska maten finns det alls ingen anledning att klaga på. Och vinet är påtagligt förförande."


Detta får bli dagens tips till er som vill läsa om något mer matnyttigt än Blondinbellas matvanor!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja håkan är underbar! har sett han massa gånger men ska bli grymt att se han igen :)

2008-04-06 @ 13:04:42
URL: http://addspirit.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0