618 completed 1382 to go!

Nu är 618 kröniketecken skrivna. Bara 1382 kvar till de stipulerade 2000 alltså. Inledningen har varit trög, som väntat. Hoppas att det flyter på lite bättre nu, det brukar ju vara den första tröskeln som är svårast att komma över. Och avslutningen då, icke att förglömma. Att knyta ihop 2000 tecken på ett snyggt sätt är ju inte det allra enklaste.

Jag är ganska nöjd att det här är sista gången.



Detta blev en etter värre utmaning än väntat. Skräpburken har ju inget stavningsprogram på svenska. Så jag får helt enkelt göra så gott jag kan och sätta mitt hopp till korrläsarna på Nya Wermlandstidningen. Som missade mustaschpruttfabläsen. Jisses... Ett stycke redaktionshumorshistoria. Rubriken fick de rätt i alla fall. Det var ju tur. dessutom verkar fröken sims ha uppfunnit ett nytt ord. Dnasgolv



Inte ens en tallrik yoghurt lyckades speeda upp det där satans skrivandet. Är i alla fall uppe i dubbelt så många tecken sedan sist, efter att ha raderat en halv sida i impulsångest. Att det här ska vara så nedrans svårt! Det var ju sjukt mycket lättare att skita ur sig  bowlingtexter under extrem tidspress än att ha tio veckor på sig att fundera ut en lite sketen krönika. arrgghh!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0