Lekparksturné

Dagen har varit rätt ok, jag har verkligen ansträngt mig för att få allt att flyta på. I förmiddags var nog Noah oerhört uttråkad, för han bet både mig och Alive i tid och otid. Det är inte OK. Imorgon ska jag försöka aktivera honom lite mer innan lunch, det kanske blir öppnis eftersom det bara blev dagis två dagar den här veckan(nej, än är han inte sjuk, peppar peppar ta i trä).

Efter lunch och middagsvila(man kan numera nästan ställa en klocka efter Alice, tjoho. älska rutiner) gick vi ut en sväng. Noah fick gå i täten och det resulterade i att vi stannade i varenda lekpark i vårt område. Roligt hade vi i alla fall, så roligt att Noah inte alls ville gå hem.

För hem var vi ju tvugna att gå. Middag stod ju på schemat. Nu tänker jag inte säga vad det blev, för det var väl inte direkt nån näringsmässig fullträff;) Alice fick smaka på gröt för första gången och med lite hjälp av en svartsjuk storebror åt hon upp en hel halvportion! Mamma är sååå stolt:) Sedan var hon ju naturligtvis tvungen att bada(hela ungen var ju nedkletad med gröt!) och det var hon inte lika förtjust i. Men madam ska väl lära sig uppskatta det med i sinom tid:)

Strax efter sju somnade damen i sin säng iförd en något för stor pyjamas ärvd av storebror. Denne storebror är inte lika smidig att lägga men även han sov före åtta. Halleluja! Och nu sitter jag här och njuter av min ensamhet med oboy och vispgräddeskladd(snuskfia) och funderar på när man bör lägga sig för att orka upp strax före sex i morgon bitti. Förmodligen har det tåget redan gått!



Noah gungar



Buspôjk



Tittut!


Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Vilken leende, han ser nöjd ut :D

2009-09-18 @ 18:17:36
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0