Kvällsfunderingar

Idag har jag varit fruktansvärt overksam, och igår blev det heller inte många knop gjorda. Skitsamma, man kan inte kräva hur mycket som helst av en deprimerad småbarnsmamma. Barnen sover, till slut, och jag har snabbstädat lägenheten så nu slipper jag trampa i matrester eller snubbla på duploklossar. Skiten i hörnen är kvar, men den är det ingen som ser ändå. Försöker jag intala mig själv just nu iallafall.

Efter att ha följt den senaste veckans facebookstatusar kan jag konstatera att det var a wise decision att ta ett uppehåll från juridiken. Tempot är tydligen vansinnigt. Och min deprimerade hjärna hade aldrig fixat en sokrat. jag ska börja plugga redan nu, i förebyggande syfte. Eller ja, nu och nu. Om ett par månader kanske.

Har blandat oboy och vispgrädde i ett glas och rör om till mumsig gegga. Inte direkt LCHF men what the fuck. har även svalt en alvedon mot min envisa huvudvärk och konstaterat att det nog är dags att bli sjuk. Känner mig seg i kroppen.

Nåja. Förr snarare än senare lär man ju få svininfluensa.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0