Burr!

Jag fick ett brev från hyresvärden häromdagen. Temperaturen har sjunkit drastiskt i lägenheten nu när hösten kommit igång på allvar och detta är det tydligen inte bara jag som noterat. 20 grader, varken mer eller mindre, ska det tydligen vara här inne. Man skulle ju inte vilja slösa en massa energi på uppvärmning. Nä, hellre springer jag runt i raggsockar och tuppluva. I vintras sov jag i långkalsonger för att det var så inibomben kallt.

Just det. Brevet innehöll dessutom en termometer. Manipulerad misstänker jag för den visar konstant 24 grader, och så varmt är det INTE. Men tack ändå, Vasakronan.

Nåja. Det är alla fall inte lika kallt som hemma hos mamma och pappa. Där har man en inomhustemperatur på 15 grader, ungefär;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0