Mycket dagis idag...

Idag fick vi besked om att vår ansökan om utökad vistelsetid beviljats, så i fortsättningen får Noah vara på dagis 25 h/vecka. Jag har haft problem med de vardagliga rutinerna här hemma så det ska bli skönt att få lite struktur på tillvaron igen. Dagis är en suverän avlastning om man är en deprimerad och slutkörd småbarnsmamma;)

Ikväll har jag varit på mitt livs första föräldramöte, som förälder. Kändes lite väl vuxet. Vi diskuterade resor till furuvik, namnmärkning av kläder, vad man ska bjuda på när barnen fyller år(piggelin) och annat viktigt.

Idag har jag dessutom lyckats köpa up&go-blöjor till Alice. Nog för att hon är ett otroligt duktigt litet barn så är det inte riktigt dags att börja gå än. Ytterligare ett bevis på att jag är extremt ofokuserad.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0